maandag 25 maart 2013

Beschuit met aardbeien

Ik heb gezien dat ik er een nieuwe volger bij heb, goh wat leuk! Welkom op mijn blog. 
Ik heb een beschuitje met aardbeien gemaakt van Atelier Wilma Creatief. Dit was heel erg leuk om te doen. Het beschuitje alleen was zo saai, dus heb ik besloten om er een cupcake bij te maken met een lieveheersbeestje erop van Atelier Vrolijke Viltvriendjes. Dit komt uit een patronenboek.
Dit is het zijaanzicht van de cupcake.


En zo ziet de cupcake er van de bovenkant uit.
Ik vind zelf het resultaat zeer geslaad. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden?
Tot de volgende keer, groetjes Rita

2 opmerkingen:

  1. Hallo Rita,

    Mooi gedaan! Bij het zien van de aardbeien (op het beschuitje) bedacht ik me dat ik dit in de koelkast heb liggen. Ben nu ondertussen heerlijk aan het eten er van (met een toef slagroom!).
    Je maakt leuke dingen, ga je volgen!!
    Tot zondag kun je meedoen met mijn GIVE-AWAY. Het is van vilt...nieuwsgierig geworden? Neem dan een kijkje op mijn blog:
    http://decreatieveuil.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is je beschuitje met aardbeien, het is dat ik weet dat het van vilt is anders zou ik zeggen ik kom wel een beschuitje bij je eten ha ha.
    Leuk dat je er nog een cupcake bij gemaakt hebt.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen