vrijdag 29 maart 2013

Aardbei vrouwtje.

Ik heb het aardbeivrouwtje van atelier Marinke gemaakt. Deze was erg leuk om te maken! Het brengt direct een beetje kleur en warmte in huis want ik ben het weer wel zo zat.(wie niet).Het is een niet al te moeilijk pakketje om te maken en dat komt mij goed van pas, want ik ben nog niet zo heel erg lang met vilt aan het knutselen.

Ik heb het aardbeivrouwtje samen met de beschuit en de cupcake op een blad gezet. Gezellig bij elkaar. Iedereen een hele fijne paasdagen . Groetjes Rita.

3 opmerkingen:

  1. Wat ziet die er leuk uit !! heb nu al weer zin in de aardbeien.
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zitten allemaal op mooi weer te wachten. En die aardbeitjes zijn dan ook zo lekker, maar jij hebt nu al aardbeitjes om lekker naar te kijken.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoekje zo!
    Fijne paasdagen.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen