zondag 28 februari 2016

Uit de oude doos.

Ik heb niet zoveel om te laten zien,want ik ben nog steeds met de deken aan het haken.Dit gaat niet zo snel als ik zou willen,want ik heb drie keer last van de griep gehad. Heb nu sinds kort weer zin om te handwerken en dat is dus zorgen dat de deken af komt.
Maar ik wou toch even wat plaatsen en heb dus een foto gemaakt van wat ik vorig jaar heb gehaakt.
Vindt het heel kap van mijzelf omdat ik altijd riep"ik kan niet haken", dus wel.
De olifant en de muis en het varkentje zijn een patroon van stip en haak. Het hondje is een patroon van volgens mij Christel Kukert.



Tot de volgende keer.
Groetjes Rita.

1 opmerking:

  1. Oh neeee drie keer de griep! Jeetje, das echt niet leuk :( Hopelijk is het nu eens klaar dan. Ik kan me goed voorstellen dat je dan geen zin hebt in handwerken.
    Leuke verzameling Amigurumi's hoor!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen