maandag 17 maart 2014

Mijn Dear Jane

Ja ja ik heb deze keer toch wel aardig wat gedaan vind ik zelf. Merk dat ik nu wat mee tijd krijg voor mezelf. Ik vind het steeds leuker om te borduren want het is elke keer weer een verrassing hoe het blokje of de punt er uit komt te zien.

Zo ver ben ik nu. Hoop de volgende maand er weer een mooi stukje bij te hebben gemaakt.
Fijne week. Groetjes Rita.

P.S. De foto is wel gemaakt op de 15e maand ik kon 'm niet eerder uploaden. Deze Dear Jane update is dus eigenlijk nog van 15 maart!

1 opmerking:

  1. Rita, ik heb van de week het borduurpatroon van de Dear Jane gedownload, voor het geval dat... Met De Vlerk is Jane patchen en quilten geen optie meer, maar borduren op aïda zou nog wel kunnen.
    Eigenlijk jeuken mijn handen om er aan te beginnen. Eerst maar eens in de keur aan kleuren duiken, da's al een project op zich! En dan kom ik later bij jou inspiratie en stimulans halen, oké?
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen