zondag 8 september 2013

Productief weekje

 
 Ik heb van de week mijn eikeltje van vilt afgemaakt. Ik ben met zes patronen bezig, dit is nummer 5. Ik moet alleen de pompoen nog maken. Dan heb ik ze alle zes aan een krans hangen.
Ook heb ik weer een kerstkaartje gemaakt, want voor je het weet is het zo ver. Dit is de tiende die klaar is. Er zullen nog vele volgen.










Ook de gewone kaartjes zijn veel vraag naar, dus moeten ook gemaakt worden. Iedereen een hele fijne week en tot de volgende keer.







Groeten Rita.

2 opmerkingen:

  1. Ja, je kunt niet vroeg genoeg beginnen voor de kerst. Ben zelf al druk engeltjes aan het haken.
    Je vilten eikel is erg leuk geworden, evenals je kaarten!
    Nog een fijne zondag.
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi viltwerkje ken ik niet is het van jezelf ????

    BeantwoordenVerwijderen